Kızlar tam 10 gündür uğraşıyorum malum olaylardan dolayı şuan evim de değilim eşim de yanımda değil aile hekimine ancak gidebildim antibiyotik verdi durumu kötü değil ufak bir enfeksiyon ama yine de kullanalım bu dönemde ilerlemesin dedi ben de 5 gün kullandım öksürük hiç geçmedi çıkmaya başlayan dişler yüzünden ateşi iki haftadır 37.5 az önce öksürük ve ağlama krizi ateşini ölçtüm 38.2 olmuş hemen ateş düşürücü verdim sabah çörek otu kaynatıp suyundan içirmiştim en son çare öksürük daha çok artınca balgamı attırıyor diye düşündüm. Bu arada genel durumu çok iyi şuan hariç, devam eden burun akıntısı ve tıkanıklığı var şuan kucağımda uyutmaya çalışıyorum canı yanıyormuş gibi ağlıyor bilen varsa söylesin zatürre olabilir mi çok korkuyorum hastaneye gidemiyorum