busracaglar Tugce96 oooff deliler gibi oynuyordum 1. bitirmedigimde deliriyordum bilgisayardan oynuyordum cok kaptirmistim kendimi esimde dayanamadi hesabimi sildi 😢😢😢
Tugce96 busracaglar valla bende onceden eşimin bilgisayarından oynuodumm baya Bı kptırmıstım kendimi bebıs olduktan sonra Fırsat buldukça telden oynuorumm
busracaglar Tugce96 telden oynamayı asla beceremedik bilgisayar daha kolay ve rahattı telefonda resmen göremiyorum adamları kullanamiyordum zor geliyordu