Arkadaşlar merhaba nette hiç bir şey bulamadım geçen perşembe 3 aylık bebeğime rotavirisü aşısı yaptırdım o günden beri 4 gündür ishal ve geçmedi bütün düzeni bozuldu sürekli ıkınıyo ve kaka yapıyor uykuları bozuldu sürekli uyanıyor bu normal mi yaşayan var mı?