As1ioz bebeğin bağırsak floralarının oluşması 6 ay sürüyormuş. Bu yüzden 6 aylık olunca başlatıyorlar doktorlar. Yani sindirim problemlerine yol açabilir üstelik bazı besinlerde alerji yapma ihtimali daha küçükken daha yüksek oluyor. İnsanların ne dediğine ya da ne yaptığına çok takılmayın herkesin anneliği kendine, siz doktorunuza danışın en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir