Mlsyldz bunun suçlusu sensin ki neden evin yemeğini temizliğini bebeğin bakımını tek başına üstleniyorsun? 2 aylık bebeğe bakmak hiç kolay değil oyun oynamaktan bile anlamıyor henüz sürekli ilgi bekliyor bırak ev kalsın yetişemiyorum de çekil kenara yemek yapamıyorum başım ağrıyor yorgunum de silah zoruyla kaldıracak hali yok kendisi de çözüm bulsun en kötü sipariş verir birazcık işler onun eline de baksın. Sen her şeyi dört dörtlük yaparsan istediğin kadar şikayet et yine de görmez bunu yapıp yapamadığına bakar sadece. Ataerkil toplumda çilekeş anaların şımarttığı erkek çocuklarıyla evlendiğimiz için eğitim işleri bize kalıyor ne yazık ki. Mükemmel olmayan eş yok iyi eğitilmeyen koca var