ozlemckmk yaa bizim bebistede oluyordu kasilma yani elini kolunu kasiyordu yatarken saglik ocagindaki doktor nobet olabilr demisti videoya cekip doktora gosterdk cok sukur nobet degilmis bazi cocuklarda oluyor demisti..dedigim gibi belki ruya gormustur korkmustur kuzummm yaa biraz daha gozlemleyin genelde oyle ciglik atip uyanmalar gece terorinde oluyor ama dedigim gibi daha cok kucuk yavruumm gecmis olsunn.