Yusuf2208 Arkadaslar kullanip memnun olan var mi nasil bi urun ozellikleri falan bilgilerinizi payladirsaniz sevinirim
tugceilealin Yusuf2208 bende hic kullanilmamis var tekli elektrikli kompakt modeli ihtiyac duymadigim icin kullanmadim ekim ayinda alindi 160 tl ye satiyorum ilgilenen olursa yazabilir
ozlemckmk Ben kullanıyorum canim memnunum herhamgi bi sorum olunca yetki yeri arayinca yardimcida oluyolar biberonuda guzel kizim sadece o bibeberin ucuyla iciyo 60 tllik biberon aldık hic kullanmadık