Söyle bahsedim dogdugu bi günden beri mustela kullanıyoruz bizde oğlum 3 aylıkken oluştu egzama sürekli özel hastenelere gittik iste yünlü giydirmeyin söyle böle kortizonlu krem verdiler kullandık geri çıktı en son Acıbadem de bi doktora gösterdik o da beyaz Vazalinin içine kortizonlu bi krem karıştırdı onu verdi 1 hafta kullan geçmez ise alerji doktoruna götür dedi tabi ben bu kremi kullanırken banyonda bıttım sabunu da kullandım hangisi tam olarak etki etti bilmiyorum ama çok şükür geçti benim oğlumun kolları felaket derecede egzamaydı