Diyet değil ama akşam yemeğinden sonra yediklerimi azaltmaya başladım. Bi de 1 haftadır leslie yapıyorum. Malum korona günleri dışarı çıkmak mümkün olmuyor. Bari öyle hareket olsun dedim. Sütümü ekstradan sağsam mı acaba diyorum. Daha fazla süt üretimi ve daha fazla kalori gitsin diye. Ama ya bebeğime yetmezse diyorum bu kez de 😢