Oğlum 13 aylik bugün odasını ayırdık icim bi tuhaf oldu kendimi kötü hissediyorum ama mecbur kaldik çünkü odada biz yokken gayet güzel uyuyan oğlum biz yatağa girince basliyo huzursuzlanmaya sabaha kadar dönüp duruyo yatagin da sizce uykusu daha duzenli olur mu