Zeliha66 ecem34 bizde çorumda yaşıyoruz. Yurt disindan mi gelmis bu kisi. Allahim sen sonumuzu hayirlara cıkar
ecem34 Zeliha66 İstanbul’dan kendi arabalarıyla gitmişler sırf virüs var diye. Ama ne yazık ki bulaşmış
ecem34 Zeliha66 hayır yurtdışından gelmemiş canım. Şuan elim ayağım titriyo çoğu akrabam orda ve yakınlarındaki köyde
Bircicekbirbocekannesi ecem34 işte bu yüzden şehir söylemiyorlar. Istanbulda var diye kalkıp oraya gittiler. Zaten hastalarmış. Şimdi oradaki insanlara da bulaştıracaklar. Belki çorumda yoktu hastalık onlar yüzünden taşındı. Insanlar çok bencil. Ben kapmayım diyorlar ama ben ya bulaştırırsam demiyorlar.
Zeliha66 ecem34 ve hâla sokaga cıkma yasagı gelmedi. Rabbim korusun bende cok korkuyorum eşim bankada calisiyor sürekli paranin icinde insanlarimiz hep sokaklarda kimse umursamiyor. Insallah cok kötü bisry olmadam atlatirlar
ecem34 Bircicekbirbocekannesi ordan taşıyıcı olarak gidiyolar ve sonuç hüsran. Gelde bunları insanlarımıza anlat. İşte bu yüzden ölümler çoğalacak. İnsanlarımız anlamıyor anlamıyor
SinanzehraNeva Allahımm çorumdayız 😱 ve bu gün çok bunaldık diye eşim bez falan aldı marketten bizde arabada bekledik kızımla belki bi daha kapıdan da çıkamayız diye geri eve geldik gördüğüm şuydu yaşlısı genci yasak falan dinleyen yok herkes dışardaydı .
ecem34 Zeliha66 canım testler yapılmış şuan 2 kişi de pozitif çıkmış. O da anne oğulda çıkmış. Ve bu insanlar 1 hafta önce yani bilmeyerek bi cenazeye katılmışlar. Yakınlaştıkları insanlar da karantina altına alınmış ☹️