Neden kimseye o benim arkadaşımdı diyemediniz ki ben olsam gayet açık söylerdim mecbur kalmışlar öldürmeye adamlar kadınlara binbir çeşit eziyet ediyor onlarda canlarını kurtarmak için öldürünce hapislerde çürüyorlar adam mezara gidiyor çok acı bir durum üzüldüm arkadaşınız adına keşke ucunda ölüm olmadan kurtulsalardı o adamdan ama suç annelerde çocuğum babasız kalmasın zihniyetiyle cahil cahil düşünüp sapık şerefsizlerle çocuklarını aynı evde yaşamaya mecbur bırakırlarsa olacağı bu.😞 en sinir olduğum laf çocuğum babasız kalmasın diye çocuğum düşünüyorum diye çocuk babasız napcak saçma sapan diyorlar ya çıldırıyorum ☹️