Asya_mina bence doktorunuzla görüşüp hastaneye gidin. Allah korusun ciğere inerse asıl o zaman hastanede yatma ihtimali olur. 5 aylık oğlum o da hasta, ben 1 haftada 3 kez götürdüm. İlkinde hiçbir şey vermedi, burnunu temizle emzir dedi, geçmedi iliadin burun damlası ve prospan şurup verdi, geçmedi ventolin şurup verdi daha da geçmezse buhar vericez dedi çok şükür şimdi daha iyi. Biz koca insanlar için bile valgamı atmak zor, bebek daha burnunu çekmeyi bile bilmiyo kendi kendine balgamı nasıl atsın? Çok geçmiş olsun umarım bir an önce toparlar.