Benım bebegımde oyleydi sureklı kusardı buna tedavi uyguladık her hafta kılo kontulune gittik ama benım bebegıö kılo alımı ıyıydı sonuc olaral reflüden suphelenmıstı doktorum bızde cıkmado ama kılo alımı olmamıs olsaydı sureklı tanınolarak onu koyucaklardı..tabı vitamın eksıklıgıde olabılır bi an öle gorunce basımdan gecenı soylemek ıstedım☺️