Selam anneler 🙋🏼♀️ Kızım ayın 24’ünde 6. Ayına giriyor ve sadece mama ile besleniyor doktorumuz 5,5 aylık olduğunda ek gıdalara başlayacağız dedi bu arada kızımda süt alerjisi var yoğurt vs. Gibi şeylerle başlayamayacağız ilk bebeğim tecrübesizim ama çokca araştırma yapıyorum sizlere de sormak istedim ek gıdaya başlama nasıl oluyor nasıl ilerliyor doyumluk mu tadımlık mı ve kemik suyu çorba ile mi başlamalıyım yoksa 1,2,3 sistemiyle sebze çorbalarını mı denemeliyim 🤷🏼♀️