Yumurta beyazına 9. Ayda başlayabilirsiniz demişti doktorumuz normal bizim yendiğimiz gibi verdim ama ilk önce üç gün deneyin daha önce vermediğiniz başka bir besini o günler vermeyin. Sütün sindirimi bizler için bile zorlan bebeklerimiz için daha da zor. Ben emzirdiğim için doktorumuz acele etmene gerek yok dedi henüz direk süt vermedim yeni bir yaşında zaten. Ama sulandırıp vermek olabilir. Muhallebi yapıp verebilirsiniz