Seyyidee Anneler iyi geceler, bir ay sonra kızım için ek gıdaya başlayacağım. Ek gıdayla ilgili olan, daha önceki bir çok postu okumaya çalıştım ama güncel olarak tekrar fikrinizi almak istiyorum tecrübeli anneler. Ek gıdaya geçiş aşamasında şunları kesinlikle al, çok işine yarayacak dediğiniz ya da sakın alma boşuna para vermiş olursun diyeceğiniz şeyler var mı? Ve bebekleriniz için organik, güvenilir ürünleri nerelerden sipariş veriyorsunuz? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻💞
Seden Seyyidee imkanın varsa Philipsin wasabisini al zamandan tasarruf yaparsın ve çok daha kısa sürede pişiriyor, kaşık al tatlı kaşıkları ilk etapta zor olabilir bide çantada iyi oluyor. Ben kullanmadım ama fileli meyve püresi kaşıkları var bebeğin kendi başına yemesi için güzel birsey. Suluk al ben wee baby nin aldım, naylon önlü önlüklerden al kuruması kolay oluyor 🥰 tabak almadım ben oğlum 1 yaşında gerek görmüyorum. Organik ürün değilde bilindik marka kullanıyorum ben çünkü organik adı altında bazı siteler fahiş fiyatlara satıyo.
Omma Seyyidee meyve filesi bez olan değil de silikon olanlar daha kullanışlı. tadımlarda işe yarıyor bebeği de baya oyalıyor. Kaşık olarak ben wee baby nin silikonlarından aldım ama kaşığı büyük ve kullanışsız geldi mamajoo nun kaşığı var onla çok güzel yediriliyor tavsiye ederim haznesi daha küçük ve sapı uzun. Cam rende buharda pişirme aparatı cam kavanozlar blw yapacaksanız uzun kollu önlük. Alıştırma bardağı olarak nuk aldım akma koku vs yapmadı çok memnunum. Aklıma gelenler şuan bunlar:)
Deletedmom114 Mama sandalyesi, minderi, kollu önlük, slikon mama kaşığı, ağzı kapalı kase, cam rende, buhar pişirme aparatı, su biberonu, küçük cam kavanozlar ( yoğurt mayalama için ) meyve filesi
Seyyidee Deletedmom114 Mama sandalyesi, minderi, silikon mama tabağı, kaşığı, silikon önlüğü, cam rendesi aldım diğerlerini de listeme ekliyorum 👍🏻 Buharda pişirme için de philips wasabi filan öneriliyor genel de ama ben de tencere üstü aparatlardan almayı düşünüyorum. Hem silikon hem çeliği var. Fiyatı da 20 tl civarında dediğiniz gibi. Teşekkür ederim 🙏🏻🤗
Seyyidee Seden açıkçası biraz pahalı geldi bana fiyatı bugün biraz araştırdım ama Raks’ın buharda pişiricisini gördüm 149 tl. Yine de alır mıyım sanmıyorum kafam karışık 🤷🏼♀️ Sanırım tencere üstü aparatlardan kullanacağım silikon ve çeliği mevcut… diğerlerini de listeme ekliyorum inşallah heyecan verici bir süreç bizi bekliyor ☺️
Seyyidee Omma genel olarak aynı şeyler önerilmiş hep ☺️ Çok teşekkür ederim. Blw benim için çok stresli olacak ama her yöntemi deneyeceğim :) umarım bu döneme çabuk alışırız 🙏🏻