Herkes herşeyi söyler siz düşünmeyin herkes kendi bebeğini kendisi anlar. Bebeğiniz daha çok küçük doysa bile anne göğsünde kalmak ister anne kokusu almak ister o da yeni bir hayata alışmaya çalışıyor size yakın olmak ister. Çişli bez sayısından anlarsınız kaka yapıyorsa doymuştur oradan anlarsınız. Doymasa zaten ağlar ağlaması durmaz. Endişelenmeyin. Bebeğinize sarılın. Söylenen olumsuz şeyleri düşünüp canınızı sıkmayın. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah.