Merhaba arkadaşlar . Ben 7.5 ay önce doğum yaptım doğumdan 4ay sonra adet görmeye başladım . Normalde 6 gün süren adetim bu ay 3 gün sürdü . Üstüne görme olabilir mi ? Ama leke leke gelmedi ayıptır söylemesi baya yoğundu . Düzensizlik normal mi ? Emziriyorum ve Prezervatifle korunuyoruz korunmasız bi ilişkim olmadı ama yine de korktum açıkçası )