Damlaemir-04 Merhabalar bayanlar oğlum 6 aylık ve aşısı var 1 hafta sonra ortalık bu kadar kötüysen aşıya götürmeli miyim?Evden çıkmıyorum sağlık ocağı ne kadar temiz ne kadar güvenli tereddütlerim var .Ne yapmalıyım?
BarlasBeyza Damlaemir-04 bizde de ayni sorun 6 ay asimiz var 1haftadir gitmedim ama yarin mecbur gidicez asi onemli😏cok tedirginim maalesef
Elifsmomy Damlaemir-04 biz gittik canım en erken randevuyu aldık çabucak gittik geldik aşısını da oldu
hiranurhilal Damlaemir-04 aynı telas bendede var bır aylık asısı ama muhakkak getırın dedıler onlem alıp gıtcez
Omerberat Damlaemir-04 bizim de geçen hafta vardı 6 aylık asimiz,arayıp gittim sağlık ocağına.aşı da önemli.tenha saatte gidebilirsiniz mümkünse
Kubradaghan01 Bizim de 6 aylık aşımız var çok korkuyorum götürmek istemiyorum aşı da vurulmasa olmaz ne yapacağım hiç bilmiyorum
Neziha Damlaemir-04 ben cuma günü götürdüm 6 aylık aşısını yaptırmak için fazla tutmuyorlar zaten desenfekte etmişlerdi sağlık ocağını da iğneyi yapıp hemen yolladılar bizi falza tutmadı