Glycn Merhaba arkadaslar oglum 4 ay 26 günlük meme mama besleniyor emzirme ve mamadan sonra dik tutsam da 2 saat gecse bile su kusuyor. Süt kesiği gibi degil sade duru su neden olabilir bilgisi olan var mi ? Bu durum da doktora gitmek istemiyorum.
deletedmom1212 Glycn oğlum 4 ay 22 günlük ve oda dediğiniz gibi hergun olmasa da illa ki 2 güne bir günde birkac kez tekrarlayan duru su kusuyor ama abartılacak kadar degil azar azar ve eger uyuyorsa da fışkırarak çıkarıyor bu suyu😑 Anne sütü ile besleniyor çoğu zamanda peynir kesigi gibu bende götürecektim ama bu hastaliktan dolayi evden çıkaramıyorum
Mirayimran Glycn benimde 2 ay 11 günlük bugün farkettim benimkide iki defa su çıkardı bende burda kalayım
Lattfe Glycn canim bende su veriyorum aynı şekilde suyu geri çıkartıyordu doktorumuz su verme dedi ve şuan bi sıkıntımız yok şuan 5 ay 4 günlük
Rizeligelin Glycn canım 2 aylıkken başladı bizde meme artı mamaydı su kusuyordu doktora gittik reflü dedi doğduğundan beri reflü yatağı kullanıyordum zaten reflü maması verdi 3 aylığız şuan bu ay kesti çünkü mama kabız yapıyordu ve hala kusuyor ama azaldı baya baya dik besle canım bide hemen hırpalama gazını çıkar Kucağında sabit oyalamaya çalış çok sasrma
Glycn deletedmom1212 evet bizde de fiskirtarak cikartiyor suyu 😐 eli devamli agzinda cok fazla tukuruk yutuyor o yüzden mi oluyor acaba bu ara cok dikkatimizi çekmeye başladi bu durum arastirdim internette de yazmiyor bir şey
Glycn Mirayimran fişkirtarak mi cikiyor canim su yoksa akiyor mu bizimkisi bugun iki kere fiskirtarak su cikartti
deletedmom1212 Glycn bizimde sürekli parmaklar eller agizda ve aşırı salyasi da var hatta bir ara reflusu mu var diye düşünmedim değil hani ama en dogrusunu doktordan öğrenebiliriz de ışte su illet hastalik bi bitsede gotursek
Mirayimran Glycn yok kusma şekli fışkırma değil ağzından boşaltıyor baktım nete su birikmesi tükürük falan diş çıkarma yazıyor benim kızım 2 aylık daha 🤷🏼♀️ Hani yutamıyor desem tamam zaten tükürüğünü çıkartıyor ama bugün su geldi yani
Glycn deletedmom1212 son 2 haftadir var bizde de basta pek umursamadik ama fiskirir sekilde olunca artik dikkatimizi baya cekmeye basladi. Reflüsü olsa ama süt/mama da cikmasi gerekmez mi onu anlayamadim neden su 🤷🏻♀️
hadiceasaf Aynisi bizdede oluyor sadece su bazen fışkırarak ta çıktığı oluyor . Fazla annenin yorumu var acaba normal olabilir mi
Glycn hadiceasaf bilemedim ki canim ya normal mi yoksa bir hastalik belirtisi mi 😐 hastaneye de gitmek istemiyorum şu ara bilgisi olan arkadaslar varsa yazar belki
deletedmom1212 Glycn valla oglum doğduğu gündendir peynir kesigi gibi hep kusardi ama surekli balgam atardi çünkü göğsü dolu 😑 Ama bu 1,5 aydır şu fiskirtarak su da çıkarıyor o yüzden refluden suphelendim tabi baska bir neden de olabilir bilmiyorum
Ozgesert Benim bebeğimin reflüsü vardı su gibi çok kusardı doktor normal laktozun fazlasını çıkarıyor midesi kabul etmiyor demişti 5 aylıkken falan bitti
Glycn Ozgesert su gibi degil ama kuzum direkt su cikartiyor oglum onu anlayamadim neden ben su da vermiyorum ki 🤷🏻♀️
Glycn Rizeligelin emzirmeyi nasil yapiyorsun canim mamada daha dik vermeye calisiyorum ama emzirme de olmuyor bir de o sekilde deneyeyim bari
Balbademim3 Glycn bizim de aynı bi süredir, dr reflüden dedi. Reflü yatağı aldık emzirdikten sonra gazını alıp öyle yatırıyoruz biraz daha rahat ediyor orada. Bu benim tecrübem, eskisine göre azaldı kusmaları