2prensannesi_1 sizin de iki evladınız var ve siz de bir anne babanın evladısınız. Yazık değil mi sizi gözlerinden sakınırken elin oğlu böyle hırpalıyor. Elin oğlu diyorum çünkü ne eş olmayı ne baba olmayı hak etmemiş, o sıfatların hakkını yerine getirememiş. Aileniz size destek olacaksa buna boyun eğmeyin. Gerçekten böyle şeyler okudukça içim sızlıyor. Çok üzülüyorum :( böyle sorumsuz adamlar evlenmesin ya. Evlenip çocuk yapmasın bir de. Kalsın anasının babasının dizinin dibinde. Ağızlarının içine baka baka asalak gibi yaşasın. Böyle adamlar hak etmiyor hiçbir şeyi. Sizin de iki evladınız var şu an gördükleri yaşadıkları bile onların hayatlarını da şekillendiriyor. Anlamaz küçücük çocuk deniliyor ya çoğu zaman. Öyle güzel anlıyorlar ki ve bilinç altına yerleşiyor. 30 yaşına da gelse o psikolojiyle yaşıyor. Zarar görüyor ve zarar veriyor ne yazık ki :( Zaten her şeyi anne ve babanız yapmış yazdığınıza göre. Eğer daha iyi imkanlar sunulacaksa çekin gidin. Gençliğinize yazık etmeyin…