Deletedmom310 Bebeğim 40 günlük 1 haftadır sürekli tukurugunu boloncuk yapıyor köpük şeklinde korkulacak bir durum mu kızlar bide emiyor emiyor sonra fışkırır gibi kusuyor dün ve bugün böyle iki kere kustu az bı şekilde de değil
Mirayimran Deletedmom310 benimkide 1 ayı geçtikten sonra ağzında tükürüğü birikiyor onu ağzından salya akıtır gibi bırakıyordu doktora sorduğumda bebekler daha yutkunmayı bilmediğinden normal demişti 2 ay 11 günlük arada yine birikir ama fışkırır şekilde kusmasını doktora sorabilirsiniz çünkü normal olmayabilir ağzından burnundan geliyorsa reflüsü olabilir bebeklerin çoğunda fizyolojik reflü oluyor ağzının kenarından bırakması yada peynir kesiği gibi kusması normal sayılıyor diğer reflü için başka bi yöntem bulunabilir
Bernauslu Deletedmom310 benim kuzumda fışkırarak kusuyordu 1 aylıkken doktorumuz reflü demişti su an 3 aylık çok nadir kusuyor fıskırarak Yenidoğanlarda olurmuş 2 saatte bir emzir demişti doktorumuz ama kızım durmadığı için ben sürekli azar azar emzirdim.