Bende. Anne karnındayken öğrendim oğlumun böbreğinin biri genişti diğeri de genişti ona göre daha azdı ama, anne karnındayken yapabilecekleri bir müdahale yok, doğduktan sonra kontrole gidiyoruz birkaçayda bir , küçülmeye başladı, normal sınır 4 , bizimki 7 ye çıkmıştı, korkmayın yani 1, 2 cm önemli değil zaten gebeliğin sonlarına doğru küçülme oluyor veya doğduktan sonra küçülebiliyor.