Mom4 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5. Aylık ama sütüm artık yetersiz bende ek gıdaya biraz erken geçiş yaptım benim gibi yapan var mı bebelac 4. Ay sonu meyve püresi veren memnunmusunuz benim oğlum çok sevdi 😂🤗
Daghandogukan34 Mom4 bn ilk oglumada ikinci oglumada 4 ayken başladık bebelec meyve puresine cok severek yiyorlar😊