4.5 aylık bebeğim var eşimle doğumdan sonra 2 kere ilişkiye girdik sadece geri çekildi o ikisinde de birşey olmadı diyeceğim su ki ilişkiye girdikten sonra daha adet olmadım o zamana kadar 3 kere adet olmuştum hamilelik mi sizce yoksa ilişkiye girmemle alakalı düzensizlikmidir lütfen yardım edin cok bunaldım 😔