Canım bende 6 aydır günde toplasan 4 saat uyuyorum sürekli uyanığız ve kucakta geziyoruz. Ben Psikolojik olarak çok yıprandım, bebeğim de uyuyamadığı için sürekli huysuz. Hekimannenin önerisiyle moms lap aldım ona başlayacağım. İstersen bir araştır. Kimse bebeğini annesinden daha çok düşünemez. Burda yorum yapam diğer annelerin daha anlayışlı yorum yapmasını diliyorum.