Merhaba nasılsınız evde günleriniz nasım geçiyor bizim bebiş 10,5 aylık, 5 gündür gündüzleri gereksiz bağırmalar şımarıkça ağlamalar başladı, gece uykularından da çok fena ağlayarak uyanıyo, inşallah ataktır geçer die umut ediyorum, ya da artık bizi kullanmayı öğrendi, anne baba kaçgündür evdeyiz