10.5 aylik bir kizim var. Son gunlerde degisik bir huy edindi. Emerken sürekli ağzından çıkartıp geri alıyor memeyi. Alırken de çubuk makarnayı dudaklarının arasından içine çeker gibi yapıp, ucunu alıyor sadece. Bu da bir süre sonra hem canımı acıtmaya başladı, hem de canımı sıkmaya başladı. Sürekli yapıyor bunu. Yani 2 kez emiyor, bırakıp tekrar ucunu alıyor. Süt içerken de yapıyor, sadece rahatlamak için emerken de yapıyor. Böyle bir sey yaşayan var mi? Neden yapıyor olabilir acaba?