Kayram ben doğduğundan beri yastık kullanıyrM önce cok ince bir yastıkla başladım şimdi orta boy yastık kullanıyoruz 65 günlüğüz beline kadar geliyor ama yastık. Benm kızımda beline kadar doldurduğu cok oldu Sanrm sizinde 3-4 günde bir felan yapıyor olacak ki dolduruyor :) birde belini kıvırıyorsun demi bezin gevşek tutma sık hafif