Cur_cun 3 ay boyunca kolik bir bebeğim vardı. Sıkıntılar bende yaşadım her anne bebek gibi. Kolay bebek yok, kolay annelik yok malesef. Benim de bebegimin belli başlı düzenleri var mesela uyuyacağı zaman gündüz gece farketmeden karanlık odaya giriyoruz beraber mesela o karanlık odaya girdiginde uyuyacağını cok zaman sonra anladı. Ama ben simdi onu oda da tek bırakıp uyuyacaksın tek basına uyuman gerekli deyip bırakamam bu egitim degil kendimce bunu savunuyorum size uymayabilir. Onun bize en ihtiyacı oldugu dönemdeyiz.