sevimgulce Biz kullanıyoruz fiscer prize bizimki. alın mutlaka kızlar ayaklarıyla oralara basmaktan çok zevk alıyor bide ışıkları yanıp söndükçe onlara da bakıyor. 10 dakka sıkılmadan eğleniyor 😂 3ay 10 günlüğüz
Busra543215 Hayalmiram tutumlu anneden aldım ben 50 tl bondıgonun cok severek oynadı suan buyudu bıraktı ama yıgenım dogacak ona verecegım yoksa satardım
zumramomm Hayalmiram bulabilirsen Bongido markayı tercih et derim çok güzel oyuncakları ve piyanosu da çıkıyor kızım 3.ayindan beri severek oynuyor.suan 9aylik olmak üzere..
Mine25 Bende aldım güzel ama bebeğimde doğru düzgün oynamadı fisher price 95 tlye almıştım şuan duruyor 2 aylıkken oynadı oda sadece 10 dk