iremceren benim de sulu değildi ama bakıldığında sanki su toplayacak gibi duruyordu. Benim tavsiyem doktoraa görünün. Kaşıntı çok fena yapıyor insanı. Ben bir haftada 3 kez doktora gittim kaşıntıya dayanamadığım ve oğluma geçecek korkusu nedeniyle. Doktorlar ( asm, özel dermatolog ve acil doktoru) en başta “ çok mu streslisin, canını sıkan bir şeyler mi yaşadın?” Diye sordu. Nedeni stresmiş sanırım.