Kızlar 3 ay önce sezaryen oldum. Emzirdiğim için daha adet olmadım. Ama bu sabah çok az kahverengi mukus akıntı geldi. Devamı yok. Az önce de yine aynısından baya bi bu sefer çok kahverengi mukus geldi. Korktum biraz ? Daha önce gelen bişey değildi. Adet böyle olmaz. Bu resmen baya çok bi mukus ve kahverengi. Normal midir acaba şu durumlarda hastaneye de gidemiyoruz. Bilgisi olan var mı ?