Meryemliva ben bugün 1 aylık aşısını yaptırdım sakindi sağlık ocağı 2.ye aldılar bizi. Biraz ağladı giydirdim hemen hatta sakinlessin diye emzirecektim orda izin vermediler eviniz yakınsa gidene kadar ağlasın burda durmanız daha tehlikeli dedi. Ben de aldım geldim eve. Bi de ateş düşürücü yazdı doktor belki ateş yapabilir dedi. Bence korkacak pek bir şey yok hemen yaptırıp çıkarsınız etrafa iyi bakın pek yakın durmayın insanlara Allah korusun bir şey olmaz.