Kızlar bebeğim 22 aylık 15 gün önce soğuk algınlığı geçirdi ilaç iğne kullandık atlattı. Fakat dün gece uyurken birden uyanıp kustu bugünde hafif burun akıntısı başladı evde iburamin ve calpol vardı vermeye başladım fakat bunlarla iyileşeceğini sanmıyorum acaba özel hastaneye götürsem mi yarın, bu defa götürmesem daha kötüye gitmesin durumu diye düşünüyorum.