Arkadaşlar merhaba kızım bugün 7. Ayına girdi doğduğundan beri aşırı sıkılgan oturunca biraz rahatlarım diye düşündüm ama aynı. Sürekli ıı ııı diye ses çıkarıyor hep oynayalım istiyor ama pyundan da sıkılıyor iki teyzesi var sürekli ilgilenen ve bizde ilgili anne babayız yani ilgisiz büyümüyo algıları açık şükürler olsun. Yani bi problemimi var korkuyorum artık ara ara sinirden yanağını sıkıyor. Uyku problemide var doğduğundan beri zor uyuyor uyumuyor buna alıştım yeterki biraz dursun ıılamasın gören herkes açmı uykusu mu var hep böyle söylüyor sinir oluyorum artık. Toplum içinde de hiç durmuyor evdende çıkamıyorum aynı durumu yaşayan varmı