Tugce2020 Artık sağarak sütümü bebeğime vercem bu şekilde sağarak sütünüz azalıyor gelmiyor diyorlar gerçekten böyle mi azalma yaşadınız mı manuel pompa vardı sütüm o kadar az geliyorki elektrikli alınca umarım artar bide hangisi pompayı kullandınız acaba
Kameredd Tugce2020 hastane tipi kullanıyorum 4. Ayımızdayız benim sütüm az geliyor emmiyor diye başlamıştım şuan sağarak çoğalttım ama meme reddi yaşadım hala sağıyorum azaltmadı aksine çoğalttı ama her sağmada sütü tamamen boşaltmaya özen gösterdim. Çok yorucu bir süreç allah kolaylık versin sana da ilk hedefim 6. Ay 😊 2 yaşına kadar sağarak verenleri duydum
[silindi] Tugce2020 emzirme gibi düzenli sağmazsan azalır. Ben lansinoh elektrikli kullanıyorum çok memnunum ama medala almadığıma pişmanım. Piyasadaki en iyisi medela alacaksan medela al. Medala şuan indirimde olması lazım medalanın teklisiyle lansinoh arasında fiyat farkı öyle çok yok
Tugce2020 Kameredd hastane tipi olanları fiyatları nasıl oluyor bide medicalden mi satılıyor bende avent düşünüyorum ama çekim gücü azalıyor diye çok yorum okudum evet iki üç gündür manuelle sapmayı deniyorum ne kadar zor olduğu konusunda haklısın ama tek anne sütü verebildiğim kadar veriyimde diyorum artık
Kameredd Tugce2020 aylık 140 tl medela modeli. Medicalciden kiraladık. Ben de başta satın aldım tek pompalı ama çok zaman alıyor. Kesin çift pompalı al eğer avent alacaksan da . Aventten de memnun kalan var😊
AysunYaman Ben günde 1 yada 2 kez sağım yapıyorum Avent kullanıyorum çok kısa sürede sağım yapıyor tabi süt miktarınada bağlı ama ben çok memnunum tavsiye ederim 👍bende yeni anne olduğum için ne zamana kadar sağarak gelir bilemiyorum 🤷♀️