Bilgisi olan yaşayan var mı. Bebeğime 1-2 haftadır küçük parçalar veriyordum bir hafta bi problem olmadı. 2 gündür yumurta çeyreğini veriyorum bir iki saat sonra yoğun bir şekilde kusuyor henüz 6 ay bir haftalık. Şuan hastaneye de götüremem malum🤷🏽♀️Bilemedim