Defnelmas2019 Kızlar aşırı bir diş agrım başladı dünden beri Bebegimide emziriyorum emziren anneler için varmi bir antibiyotik ilaç vs minoset içtim ama işe yaramadi
Mervebugra07 Defnelmas2019 evet var ben gittim dayanamadım antibiyotik verdi kullandım geçti ama adını hatırlamıyorum İnan ki
Ballicorekannesi Defnelmas2019 biofenac kullanıyorum canım. Anında kesiyor agrısını. Hamileyken de kullanmıstım.
Kereminannesiii Defnelmas2019 20 lik dişim şişti günlerce çektim ama mecbur gittim antibiyotik kullandım geçti şükür. Emzirirken kullanabilirsin dedi doktor
Gizemabc Defnelmas2019 gecen hafta disim agriyordu. Dis hekimine gittim. Kanal tedavisi gordugum disimde iltihap baslanmisti. Emzirdigimi de soyledim. Augmentin verdi doktorum. 3-4 gun kullandim.
Selin-88- Her turlu tedavi ediliyor artik eskisi gibi degil.ben de emziriyorum 3-4 ay once iki tane implant yaptirmak zorunda kaldim
Gizemabc Defnelmas2019 bebegimin emmesinde bir farklilik olmadi. Ki doktora 3 kez emziriyorum dedim. Etkilemez diyerek verdi
Yasmncvk06 Defnelmas2019 bende emzırıyorum 2aylık bebegım bar kanal tedavisi dedi ama malun virüs dolayısıyla yapmadılar agrıdan ölüyorum antıpıyoyık agumentın verdı düşük mg ama oda hafıfletti sadece
17062019 Defnelmas2019 benim gecen hafta okadar cok agridi ki kanal tedavisi oldugum disim iltihaplandi.disari cikmadgm icin doktorumu aradim.klavunat 1000mg kullan gel dedi.4 gun kullandim gittim gecmemisti.bu defa da augmentin verdi.bunu kullan buaralar gelme idare et dedi.emziriyorum bende