asyakus merhaba bebeklerımız aynı yasta. Ben ek gıdaya başladıktan 1 hafta sonra pütürlü vermeye başladım. İlk önce öğürdü ama mudahele etmedim öksürdü çıkarmaya calıstı bir daha denedim. Biz anneler genelde boğazına kaçacak endişesi yaşıyoruz. Bebeklerin öksürme refleksleri çok güçlü 👊🏻 En sevdıgı yemeği pütürlü şekilde verin ilk önce daha az pütürlü sonra bıraz daha iri şekilde… birde çiğnemeyı öğretin. Ben bebegım yesin diye ağzımda çiğneme hareketi yapıyordum oda benı taklıt etmeye başladı. Sızde bu sekılde yapabilirsiniz. Beraber aynı masada yemek yiyin sizi izlesin. İnşallah başarırsınız :) bu arada pankek de yardımcı olabilir size bu konuda, yumusacık oluyor cunku elıne verın agzına götürsün mıncırsın umarım yardımcı olabilmişimdir hosçakalın 🤗