Mislina01 Ben yürüteç karışıtı bir anneydim kızım sürekli yürümek istiyordu 8 aydan sonra belim kopuyodu inan anlıyorum seni 2 ay dayandım ama doktora sordum çok zorlanıyorum bi hal çare dedim artık çok mecbursan yürüteçi al dedi günde en fazla bir saat 10 aylıktı yürüteç aldım dünyalar onun oldu sanki ama daha çok kücük senin kuzun vaktinden önce uzun süre ayakta durması zararlı o sebepten hoppala tavsiye ettim inan onunla daha çok eğlenir cünkü ilerde senin kucağında hop hop da yapcak bu sefer kolların yok olcak 🤭 😊