Minikkizimmm canım benim bir kere eşim çok iyi buradaki postları görünce şükrediyorum düşüncesinden vazgeç. Tabi ki iyi olmak zorunda. Bizler evlilikle hayatımızı mahvetmek için evlenmiyoruz sonuçta. İki taraf Ta tabi ki birbirine kıyamamalı. Ama burada maalesef çok acı şeyler yaşayan insanları görünce halimize şükreder olduk. Aslında olması gereken senin eşin gibi karşı tarafı memnun etmeye çalışmak. Allah acı evlilikleri olan arkadaşlara sabır versin yardım Etsin.
diğer mesele Kardeşi atanınca size her ay para verecek mi gerçekten. Ben öyle anladım yani. Herhalde borç veriyorsunuz. Yoksa karşılıksız veriyorsunuz da atandığı için artık vermeyeceğiniz için mi rahat edicez diyor eşin. bence evlenmiş bir insanın yuvası da kesesi de ayrılır. Sonuçta artık mesul olunan bir çocuk var ortada. Siz kendi çocuğunuza harcamalısınız. O kişiye de atanana kadar ana babası yardım etsin. Gücü yoksa da ailesinin girsin Bi işe çalışsın. Kocaman adam olmuş.
ben de kardeşlerime 100 er veriyorum bazı aylar. ama benim içimden geliyor. Hemde o benim maaşımdan yani. Eşimin de değil. Kendi harcamam varsa vermiyorum. Ki bizim durumumuz çok iyi. Ailemin iyi deil. Yine de her ay vermiyorum. Sonuçta kızımı düşünmem lazım.
annemler düşüncesizce bizi dünyaya getirmiş. Hayat kalitemizi düşünmemişler. Allah rızkını verir demişler ama öyle olmuyor. Tabi rızkı veriyor. Açlıktan ölmüyoruz. Ama tok olmak yaşamak için yeter mi sizce bu devirde ?