Slm annişler, bebeğim 5 ay 15 günlük 1 ay önce süt ürünlerine ve ete alerjisi olduğunu öğrendim.. Kakasından kan geliyordu.. 1 haftadır kakasında kan görmüyorum ama ishali devam ediyor.. Benim sorum şu olacaktı bu durumu yaşayan anneler çikolata bisküvi yemeyi de bıraktılar mı malum içlerinde peynir altı suyu süt içeriyor.. Dr u yeme dedi siz ne öneriyorsnz