Esraaaakkkan Arkadaşlar bebegim 6 aylık cumartesi muyaneye getirdim ilaclik bişey yok denim eve gönderildim pazartesi tekrar muayeneye getirdiğimde bronşit dediler ve o günden beri hastanede yatıyoruz terletmiyorum uşütmüyorum ama nasil oluyor anlamiyorum tekrarlamaması icin ne yapmaliuim😣
Deniz2961 Esraaaakkkan cnm bnm bebegım de hasta sanrm bide surup ıcmıyor bnde gotrcm ama korkuyrm damar yolundan mı tedvı edılıyor
Esraaaakkkan Deniz2961 bnm ki de hiç sürüp icmiyo KOKUSUNU alınca kusuyo o yüzden serum olarak verdiler