Mymother12 Aptamilden Bebelac mamaya geçiş yapmak istiyorum ama bebelac hiç kullanmadım. Kullananların yorumlarını bekliyorum
Prensesannesiii26 Mymother12 gazlı bir bebekse gol olanini al canım Gazi yoksa normalini kullanabilirsin ben sekiz aydır Bebelac kullanıyorum bir aydır normalini kullanmaya başladım çokta memnunum
Arifcanmoms1 Mymother12 ben kullaniyorum cok memnunum biraz kabizlik yapiyordu ama suan duzene girdik
Aybarskomm Bebelac gold kullanıyorum çok memnunum aptamil gaz yapmıştı bize fiyat olarakta uygun aptamille arasında pek bi fark yok demişti doktorumda zaten ya aptamil ya bebelac gold demişti
Cnprtk Prensesannesiii26 bende geçen markette gold yoktu normali aldım yedekte duruyo bu corona davası yüzünden mecbur aldım gold dan normal bebelac geçsem nolur 4,5 aylığız 😕
Arifcanmoms1 Askim vala guzel kilo aldiriyor suan 2 ay 8 gunluk ama korona virusunden dolayi kilosuna baktiramadim 3 kilo 40 gram dogdu 27 gunlukkken 5 kiloydu🥰
Dnzdnz Bende aptamilden bebelac golda geçtim rahat ettim çok gazı vardı geçince bitti bide daha iyi kilo aldırdı
Naciyegormez Ben bebeğime bebelac gold ar kullanıyorum çok memnunum kilo alımı da iyi en baştan beri hiç sütüm yok 3.300 doğdu şuan 2 ay 20 günlük 6 kilo yami güzel kilo alıyor 👶☺️🤲