Deletedmom310 sanırım 3 aylık falandı, gözlerini şaşı yapıp burnuna baktı ve birkaç kere tekrarlayınca soluğu acilde almıştım 🤦🏻♀️ tecrübesizlik böyle bir şey olsa gerek. üstüne içime sinmedi diye bir de çocuk nörolojisine gitmiştik. gayet sağlıklı bir bebek göz kaslarını henüz kontrol edemiyor o kadar demişlerdi. muhtemelen sizin bebeğinizin de durumu aynıdır ☺️