Yok hafif vurmadwn bişey olmaz inşallah ben kız çok düştü hatta bi kere sivri yere başının arkasını vurdu o zaman bi götürdüm hemen çok şükür bişeyi yoktu. Bebeklerin kafatası pek sağlam eğer gözle görülür bi değişiklik yoksa bu virüslü ortamda hastaneye götürmeyin hiç