Eri070120 Selamlar güzel anneler 2 buçuk aylık kızım var emzirmede çok sıkıntımız var doğduğumdan beri doğru düzgün emmiyor maksimum 5 dakika kilo alımı zaten çok az Aranızda ten teması ve dusta emzirme ile geri döndüren var m?
Merveymn Eri070120 Oğlum 4ay 25günlük ve 3.aydan beri meme reddimiz var sağıp kaşıkla veriyorum tavsiyem biberon alıştırma ozmn seni tatamen istemez. Hatta mama denedim asla istemiyor ve direk kusuyor 😢😢 bide benim sütüm azaldı artık ek gıdalar vermeye başladım canım
Seramsera Bugün herkese yazma hevesim gelmiş 😂 size tavsyem kesınlikle vazgeçmeyin gerekirse sağıp biberonda verin benim kızımda öyleydi tabi ben tecrübesizdim bu yüzden kızım hem zayıf kaldı hemde iştahsız oldu çünkü bebekken emmediği için midesi gelişmedi şimdi diyorum keşke biberonla sağıp verseydim kızım emmiyordu hep açlıktan ağlayıp parmağını emiyordu
Eri070120 Seramsera Tesekkürler Bende sağıp enjektörle veriyorum Ama tentene temas kesinlikle kabul etmiyor çok yoruldum artık pes etmek üzereyim😔
Eri070120 Merveymn Evet biberona alıştırmak istemiyorum meme reddi yapıyor Aynen benimki de mamayı istemedi kustu
Merveymn Eri070120 devamlı anne sütü ile beslenen bebeler extra sonradan mamaya alışması çok zor oluyormuş canım