Oğlum dia cikariyo iki gecedir uyumuyo ateside oluyo bu sabah saat 12 de uyuyodu emzirdim sarılıp uyumuşum o da uyudu benden önce uyanmış bi uyandim yerdeydi ağladı biraz ama çok ağlamadı kusma da yok gayet iyi hareketleri normal yemesi içmesi gayet iyi hiç bi sıkıntısı yok çok korkuyorum vicdan azabından ölücem bisey olurmu bilmiyorum bi etkisi zararı olursa çocuğum da kendimi hiç affetmem çok üzgünüm 😔